Zlato je v rámci diverzifikace jedním z nejbezpečnějších přístavů a mělo by se nacházet v každém portfoliu investora. Také z důvodu nejistých časů na finančních trzích se společnost Phoenix Investor GOLD ve spolupráci se svým exkluzivním partnerem All Commodity Intertrading GmbH rozhodla připravit pro své obchodní partnery v termínu od 15.11.2021 do 31.12.2021 akci „GOLDEN PHOENIX DAYS“ za účelem zpřístupnit co největšímu počtu klientů účty pro nákupy fyzického zlata. Pro 30 nejlepších v rámci celé společnosti s působením v Čechách, v Rakousku a na Slovensku byly připraveny výjimečné benefity. My jsme položili pěti nejúspěšnějším několik otázek…
Jakým způsobem jste se dokázali umístit v první pětce?
Na začátek bych použil sportovní terminologii, a to dát víc gólů než ostatní. Ale konkrétně jsem otevřel seznam všech klientů a databázi, kterou jsem měl a začal jsem volat. Velice jednoduché, nic složitého na tom není. Prostě jsem pracoval a neseděl v kanceláři nebo doma.
Radim Tisoň
U mě byla základ silná motivace a touha vyhrát. Je to skvělý produkt, který je velmi jednoduchý a vhodný pro každého. Potom k tomu přidáte už jen strategii a hlavně práci.
Katarína Rišová
Pro mě bylo nejdůležitější, že jsem si chtěla nějakým způsobem vydělat jednoduše víc. To znamenalo, být každý den v práci, systematicky plánovat a motivovat svůj tým, že když spolu splníme cíl, také budou na tom finančně participovat.
Petra Ondrušková
V den vyhlášení soutěže jsem vypracoval plán a strategii. Pak k tomu přišel ještě Black Week, který využili hlavně moji stávající klienti. Každý den jsem dělal webináře na zlato a neustále jsem byl v kontaktu se svými lidmi.
Michal Mravec
Využil jsem všech možností, které snad existují – osobních kontaktů, oslovení stávajících klientů, doporučení od klientů a tipařů.
Emanuel Doljar
Jaké vlastnosti by podle tebe měl mít úspěšný prodejce?
Dobrý postoj, nadšení, sebedůvěru, sebereflexi, vždy se podívat na svou práci zpětně. Důležitá je motivace, pokora, vytrvalost a pracovitost.
Radim Tisoň
Být zanícený pro to, co děláš, a 100 % tomu věřit. Je třeba si dát jasné cíle, jít si stále za nimi a nikdy se nevzdávat.
Michal Mravec
Každý prodejce by měl dobře znát svůj produkt, umět jej dobře vysvětlit, ale hlavně jej sám využívat a mít s ním zkušenosti. Na klienty by měl působit důvěryhodně, příjemně a sympaticky.
Petra Ondrušková
Čestnost, korektnost a neprodávat za každou cenu. Měl by umět poslouchat, být empatický, pozorný a přátelský.
Katarína Rišová
Neměl by hledat výmluvy, ale zapojit kreativitu a hledat řešení. Měl by si sestavit plán potřebných aktivit na každý den a hlavně mít disciplínu.
Emanuel Doljar
Jak flexibilní jsi jako prodejce při nastavení ceny zákazníkovi?
Jsem kreativní, ale samozřejmě se nechci prodávat zadarmo. Myslím si, že mám zkušenosti i kvality.
Radim Tisoň
Po klientech vždy žádám plné Agio. Možnost zdarma znamená pět doporučení, čímž se mu vrátí jeho náklady, které zaplatil na vstupu.
Michal Mravec
Sjednávám plné Agio ve výši 3,5%. Prostě nemůžete nic darovat, musíte za to něco dostat. Např. dřívější splacení, vyšší cílovou částku, doporučení apod.
Emanuel Doljar
Co považuješ za doposud nejtěžší výzvu?
To, že jsem se po letech ve Phoenixu rozhodla dělat konečně naplno. Doposud jsem byla zvyklá dělat sama na sebe. Moje výzva je zcela změnit styl práce a vytvořit si kolem sebe fungující tým.
Petra Ondrušková
Najít v sobě mentální sílu a nevzdávat se, i když Vás po letech někteří obchodní partneři opustí. Za posledních 20 let znám jen obchod, který mě naplňuje, a ten chci dělat i v budoucnosti!
Katarína Rišová
Jak vypadá tvůj typický pracovní den?
Každý den je stejný, možná až fádní. Buď jsem v kanceláři nebo v terénu. Strategie, příprava, samotný obchod, prezentace a osobní meetingy.
Radim Tisoň
Nemám nějaký stereotyp, ale co mám zažité je to, že vstávám brzy ráno, abych všechno stihla. Celou domácnost, navařit apod. Každé ráno si dívám, kdo má ten den svátek nebo narozeniny, abych jim mohla poblahopřát. Dále jsou to nesčetné schůzky s klienty a můj den končí pozdě v noci.
Katarína Rišová
Časně ráno jezdím do kanceláře, kde jsem většinou první, abych pracoval. Hodinu věnuji online náboru. Poté do cca 15:30 se starám o aktuální obchody a domlouvám si schůzky s klienty a obchodními partnery. Potom vyzvednu dceru ze školky, dovezu ji domů a v 17:30 se vracím do kanceláře na schůzky a Obligatory Evening.
Emanuel Doljar
Momentálně pracuji dvanáct hodin denně. Věřím, že do budoucna bude práce méně a můj pracovní režim se změní.
Petra Ondrušková
Během celého dne řeším maily se stávajícími klienty a servisní schůzky, přičemž jsem neustále v kontaktu se svými lidmi.
Michal Mravec